2017. 01. 05.

BÚÉK 2017! - Happy New Year!

Zalaegerszeg, Hungary 01.01.2017

Szóval Boldog Új Évet!
Évek óta készültem erre a felvételre, de mindig volt valami fontosabb ennél...

Ha ügyeletes voltam szilveszterkor, akkor a Dísz téren dolgoztam és az ottani történéseket fotóztam.
Ha nem voltam ügyeletes, akkor inkább a családdal töltöttem az időt a téren, szájtátva bámúlva, gyönyörködtem a tűzijáték látványában.

Az idén ügyeletes voltam, de kis szervezéssel előkészítettem a dolgot. Napokkal korábban leszerveztem, hogy a háztetőn dolgozhassak. (Vizslaparki tíz emeletes) Aztán azt is megoldottam, hogy a lapnak szükséges fotót már időben elkészíthessem.
Az időjárás is szerencséssen alalkult. Annyi pára volt csak a levegőben, ami a lámpák fényének hangsúlyozásához éppen kellett.

Így aztán nyugodtan vártam a pukkokat fent a tetőn.
Ilyen távolságból és ilyen totál városfotónál - fontos volt számomra, hogy a város jelképes épületei szerepeljenek a képen, mint a Zsinagóga, Mária Magdolna Templom - a kisebb rakéták mit sem számítanak. Arra voltak jók számomra, hogy belőttem a gépem, kitapasztaltam, hogy hány másodperces expo az éppen legmegfelelőbb. És vártam a tűzijáték végét, az igazi nagy durranásokat.